Forum Znani i kochani Strona G│ˇwna Znani i kochani
Znani i kochani czyli muzycy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

piaskowanie b─Ödzie bezpieczne w takim stanie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Znani i kochani Strona G│ˇwna -> Linki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 8:41, 06 Kwi 2014    Temat postu: piaskowanie b─Ödzie bezpieczne w takim stanie?

Pilabym sobie herbatke pokrzywowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
a, no i dzieciatko zrobilo sobie na mnie kupke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka lat temu poznalam chlopaka, Wlocha,postanowilismy ze soba zamieszkac i tak tu przyjechalam.Mam 25 lat.Nie zaluje swojej decyzji, bo jestem z osoba ,z ktora chce dzielic swoje zycie.Oczywiscie tesknie za domem,za znajomymi i ogolnie za swoim krajem,ale przyjezdzam do POlski 3 razy w roku,wiec jest ok. [link widoczny dla zalogowanych] Tak wi─Öc nie wiem na 100% czy b├│le s─ů normalne czy nie - wiem ┼╝e u mnie nie by┼éy.
Rowniez tutaj jest wiele Rumunow,ale nie tylko...jest tez wiele Marokinczykow ,ktorych zachowanie sie jest czesto niecywilizowane...masa Murzynow , Chinczykow i Cyganow. my nie jestesmy czarodziejami hehehe!! ale sprobowalam, mam nowe cacko w pepku ok 6 dni i nie widze zeby cos bylo nie tak. wiec czekam Rick Astley [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ┼╝ycie i zdrowie pacjent├│w za kt├│rych p┼éaci NFZ jest gorsze od tych kt├│rzy p┼éac─ů za zabieg??? W razie potrzeby pomi─Ödzy dawkami prosz─Ö stosowa─ç Nurofen, Ibuprom, Paracetamol lub Pyralgin─Ö. ja pociagne dietke do polowy maja,da sie wytrzymac,efekty jakie na niej osiagne tak mnie motywuja ze hej a lato tuz tuz Postanowi┼éam, ┼╝e spr├│buj─Ö po sesji (bo teraz b─Ödzie mi potrzebna kawa, oj potrzebna... a wiec jeszcze komp mi nie dzia┼é wiec jak go zrobia na dniach odp na gg... ;/ Nie wiem dlaczego. Moje spostrze┼╝enia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W krajach UE o duzym odsetku imigrant├│w islamskich mnoza sie napasci i uprowadzenia bialych chrzescijanek.
[link widoczny dla zalogowanych]
napisz─Ö po wizycie jaka diagnoza wa┼╝─Ö 58kg , mam 166cm wzrostu i r├│wne 60 cm w pasie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem Wam, ┼╝e moje do┼Ťwiadczenia z przed┼éu┼╝aniem w┼éos├│w s─ů bardzo du┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja mam w┼éosy mi─Ökkie proste. [link widoczny dla zalogowanych] Ale co do urody to ona jest bardzo przeci─Ötna - tylko nie┼║le j─ů robili na potrzeby kamer co do talentu to tu niestety puder i r├│┼╝ nie pomog─ů bo ona jest kiepska i drewniana
┼╗├│┼éte troch─Ö by┼éo ale da┼éo si─Ö zmy─ç pod prysznicem. Jezeli ktos moglby mi udzielic infirmacji na temat podatkow, bylabym bardzo wdzieczna. Dzisiaj 8 smy dzien czuj─Ö si─Ö bardzo dobrze, wiesz co tak pomysla┼éam ze skr├│c─ů t─ů g┼éod├│wk─Ö do 10 dni, bo jak poci─ůgne d┼éu┼╝ej to nie zjem rybki na morze, a ch─Ötnie zjad┼éabym ┼éososia z grila w zio┼éach. najfajnieszy duet kina ameryka┼äskiego!!Oni sa naprawde zabawni a gdzei jedziesz? [link widoczny dla zalogowanych]
no wlasnie. Poza tym troche mnie to dziwi, bo ja 2 tygdonie temu dostalam od swojej gin Clotrimazolum, dzis bylam na kontroli i powiedziala ze wszystko ok, jednak poprosi┼éam j─ů o jakies tabletki na moje uplawy, ktore maja bialy kolor i nieprzyjemny zapach, co jest dla mnie dyskomfortem, przepisala mi wlasnie Gynalgin. wierze ze z dzidzia jest wszystko w porzadku Odradzam wszystkim rze┼║nik├│w! poszukaj na google summer job czy sommer arbeit dodam jeszcze PORCUPINE TREE - Lazarus (powinno was to uchwyci─ç) Ja robi┼éam szkolenie w Akademii Szkoleniowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jelsi ratujesz chociaz czesc zeba to w zycciu nie rob przez sluzbe zdrowia - bedziesz czekac nie wiadomo ile i nie bedzie juz czego ratowac...
[link widoczny dla zalogowanych]
(`*ÔÇó.┬Ş (`*ÔÇó.┬Ş ┬Ş.ÔÇó*┬┤) ┬Ş.ÔÇó*┬┤)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

D┼éugo si─Ö zastanawia┼éam czy zdecydowa─ç si─Ö i pojecha─ç do polecanej przez was Cleopatry - p.Moniki. [link widoczny dla zalogowanych] Mamy przyjemno┼Ť─ç jako jedyny portal o profilu medycznym promowa─ç ksi─ů┼╝ke dr Andrzeja Sankowskiego Pytania do chirurga plastyka .Jedna z najciekawszych pozycji ksi─Ögarskich skierowanych do potencjalnych pacjent├│w jak i os├│b interesuj─ůcych si─Ö tematyk─ů chirurgii plastycznej.
Chudn─Ö regularnie 1kg/tydzie┼ä, zawsze ten kilogram mi ubywa w nocy pt/sobota Czyli jak jutro rano wejd─Ö na wag─Ö, powinno by─ç 60kg szybko zmieniamy kierunke skretu czyli do lewego kolana i noga prawa nad podloga (czyli tutaj nie kladziemy nog na ziemi i przez calo cwiczenie tylko zmieniamy - raz jedna tuz nad ziemia a raz druga) - taki rowerek ze skretami przy 1000 spala sie ok 140 kcal;pp blacha mnie tak za┼éatwi┼éa by┼éam jeszcze dzieckiem potem rany mi ani nie zszyto brzegi same sie pol─ůczy┼éy no i powsta┼é przykurcz ma┼éy ale przykurcz.Jecha┼éam z taka nadzieja w sercu i w oczach to byl pierwszy plastyk do ktorego sie wybra┼éam po tylu latach i choc mam 23lata jest mi ciezko z tym wiadomo mam zanizona samooceneno a teraz ani juz nadzieji we mnie nie ma bo choc mamy 21 wiek to nikt nie chce mi pom├│c.Niewiem czy walczyc jeszcze juz mam takie zwatpienie. Jak dzwigne cos ci─Özkiego to odrazu czuje w bliznie. [link widoczny dla zalogowanych]
. Strach przed tym paj─ůkiem jest ca┼ékowicie nieuzasadniony - jego szcz─Ökoczu┼éki nie s─ů w stanie przebi─ç ludzkiej sk├│ry. Hej wszystkim Mi┼éego popo┼éudnia ┼╝ycze zgadza sie to jedno wielkie bagno te┼╝ pracowa┼éem tam 6 lat - motywacja najwazniejsza - zawies kalendarz obok i zaznaczaj kolorowym flamastrem dni gdy cwiczylas tak aby bylo to widoczne z daleka pr├│buj dziewczyno cos z tym zrobic, szkoda Twojego zycia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

juz wczesniej o tym pisałam, ale sie powtórze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 19 lat a problem mnie dotkn─ů┼é gdy mia┼éam zaledwie 13 lat. Na wielu stronach pisz─ů, aby tydzie┼ä przez g┼éod├│wk─ů odstawi─ç nabia┼é, spo┼╝ywa─ç g┼é├│wnie owoce i warzywa, zmniejszaj─ůc liczb─Ö kalorii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tommy Hillfiger tak jak jest napisane... [link widoczny dla zalogowanych] Marcia
Moja c├│rka bior─ůc go urodzi┼éa dziecko z wodonerczem . Problem jest w podej┼Ťciu kobiet i cho─ç trudno im si─Ö dziwi─ç to warto pomy┼Ťle─ç o tym jak o zwyk┼éej czynno┼Ťci. B├│g zaprasza na ÔÇ×randk─ÖÔÇŁ Wi─Öc dzie┼ä wolny kap┼éana NIE JEST dniem wolnym od sprawowania Eucharystii. Uwiezcie mi ze roznice sa duze i nie kazdemu moga odpowiadac. Jedzenia: [link widoczny dla zalogowanych]
A wiem, ┼╝e mo┼╝na r├│┼╝nie trafi─ç. Nie zapytalam czy robisz lewatywy? Nie r├│b mu tej satysfakcji i nie do┼éuj si─Ö z jego powodu! juz dawno nie sa, przeciez on mieszka teraz ze smoktunowicz Jak tam checi Twojego mezczyzny? dajcie jej zyc , niech robi kobita co chce , jak sie komus nie podoba to nie musi na nia patrzec i tyle . W ko┼äcu uleg┼éam ;p i urodzi┼éam Do szycia dosta┼éam g┼éupiego jasia( reszta z opowie┼Ťci m─Ö┼╝a i personelu), zadzia┼éa┼é natycmiast i zacz─Ö┼éam be┼ékota─ç, m├│wi─Ö im ┼╝e mam odlot na maxa(dos┼éownie tak) i chc─Ö tego troch─Ö do domu Jak co┼Ť przypomn─Ö to dopisz─Ö Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:20, 08 Kwi 2014    Temat postu: Niestety fina┼é po szpitalnemu - na fotelu w pozycji szpita

216 ┬ž 2 K.k.)
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie martw si─Ö niebieska piosenka napewno wszystko wr├│ci do normy. Jesli chodzi o staze to niestety nic za usmiech nie dostalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak zdecycydowa┼éam si─Ö na operacje we Wroc┼éawiu u Dr.Rataja,plastyka brzucha z liposukcj─ů.jestem 3 dni po operacji,b├│l ust─Öpuj─Ö,czuje si─Ö ju┼╝ lepiej [link widoczny dla zalogowanych] Na marginesie - sama dr wyglada na bardzo zaniedbana, i bede uszczypliwa ale nie potrafi zapanowac na swoimi wlosami a co dopiero na czyjas ciaza!
Lekarze nie moga sie zgodzic co do tego czy jest to choroba nabyta czy wrodzona ale to dla mnie i tak juz nie ma znaczenia bo zrobi┼éa swoje . Maja studoia w roznych miastach. Z biegiem czasu si─Ögam wstecz i takie objawy jak kilka dni od prawdopodobnego pocz─Öcie to raczej brak apetytu, wydzielina na pewno, no i u mnie ogromny, przera┼╝aj─ůcy b├│l w podbrzuszu trwaj─ůcy od ostatniego dnia miesi─ůczki do mniej wi─Öcej kilka dni po przewidzianej. W praktyce dermatologicznej uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e zwalczanie ┼éojotoku korzystnie wp┼éywa na zahamowanie wypadania w┼éos├│w. nawet on, w sumie nie zaiteresowany sprawa s┼éysza┼é o tej sensacyjnej wiadomo┼Ťci! [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam U96 - Love Sees No Colour 5/10 min. Trzy tygodnie szybko min─ů, tylko uwa┼╝aj na siebie, ┼╝eby nie przypl─ůta┼éo Ci si─Ö jakie┼Ť przezi─Öbionko. Babka ok. macie mohe informacje o tym salonie.. Trzymajcie si─Ö dziewczyny wieczorkiem zajrz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nivea badz wazelina.
[link widoczny dla zalogowanych]
P.S jem normalnie, a po cwiczeniach zawsze glodnieje wiec przegryzam jablko albo banana, no i wypijam ok pol litra plynow. Też się na własne życzenie izolowałam, z domu otwartego zrobiłam zamknięty, no bo jak go otwierać, kiedy w domu ukrywany, wstydliwy problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Florjański w medixie jest okej. [link widoczny dla zalogowanych] Nie sa lepsze niz my.
Ma wiele wlasciwosci leczniczych i kwas omega 3. DZIE┼â CZWARTY: To jest Tw├│j krzy─ç i masz go nie┼Ť─ç przez ca┼ée ┼╝ycie Jestem osoba po studiach wyzszych, mam dobra prace, wspanialego chlopaka, ktory nie wie o mojej chorobie, a wstydze sie mu powiedziec.Wiec dlaczego to robie? KUrde ale sie wykruszacie z tym zdejmowaniem Kris, teraz Natusia, z Wroc┼éawianek zostalam ja, Oliwia i Siakus chyba, ale ona tez ma na dniach jakos wiec kurde zaraz wyjdzie ze zostane sama z tym aparatem we wtorek kotnrola, ciekawe co powiedz─ů, brrrr! [link widoczny dla zalogowanych]
a ja kocham torebki szczegolnie latem ... Po pierwsze czytajcie ulotki tam wszystko pisze, ┼╝e pocz─ůtkowo mo┼╝e sw─Ödzie─ç, albo ┼╝e po odstawieniu za szybko objawy mog─ů si─Ö nasili─ç. boshe... Wi─Öc wszed┼é do mnie m─ů┼╝ a ja dosta┼éam akurat wtedy wyjatkowo mocnych skurczy i zacze┼éam na niego krzycze─ç... Jakie macie doswiadczenia? Rano sie budze a on taki wielki ogromny siedzi nademna na scianie ... Troszk─Ö mi si─Ö podniszczy┼éy bo fryzjerka zrobi┼éa mi dwie pod rz─ůd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wybra┼éem si─Ö do chirurga kt├│ry jednak na pocz─ůtek przepisa┼é mi ma┼Ť─ç antybiotykow─ů i kaza┼é moczy─ç w tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak juz pisałam, w Warszawie polecam Szpital Dermatologiczny Akademii Medycznej na ul. Orange :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

frytka byla pelnoletnia, ken tez, poniosla ich chwila i tyle, wtedy nie myslala o tym co robi, myslala o przyjemnosci, ken jej sie bardzo spodobal i myslala ze z nim bedzie, a potem dopiero okazalo sie ze to tez kawal chu*a . [link widoczny dla zalogowanych] Witam....
nieprzewidywalno┼Ť─ç zachowa┼ä i utrata kontroli nad nimi, Marinno ,zapro┼Ť ich na kawk─Ö to nie b─Öd─ů wali─ç i b─Ödzie spok├│j Witam, Pozdrawiam Ja te┼╝ si─Ö ba┼éem , wygl─ůda┼éo to okropnie, dzikie mi─Öso a z pod niego la┼éa si─Ö krew i ropa, nawet nie bola┼éo , ale jak si─Ö uderzy┼éem o co┼Ť stop─ů to inna bajka.Tydzie┼ä temu by┼éem u chirurga i stwierdzi┼é ┼╝─Ö konieczne jest wycinanie.Ba┼éem si─Ö (szczeg├│lnie przez to forum).Ale w ko┼äcu wczoraj poszed┼éem z tat─ů.W poczekalni bardzo si─Ö ba┼éem po tym co przeczyta┼éem tutaj.No ale wszed┼éem,po┼éo┼╝y┼éem si─Ö na fotelu.Chirurg spryska┼é mi czym┼Ť palec, i zrobi┼é zastrzyk znieczulaj─ůcy.Troszke bola┼éo, ale naprawde nie ma si─Ö czego ba─ç(co┼Ť jak zwyk┼ée szczepienie)Poczeka┼é chwile potem dzgn─ů┼é mi palec ig┼é─ů i zapyta┼é czy co┼Ť poczu┼éem.Nie czu┼éem zupe┼énie nic.Tylko jakby lekkie drgania w ┼Ťrodku palca.Zamkn─ů┼éem oczy.Poczu┼éem ┼╝─Ö dotyka mi palca i zapyta┼éem si─Ö kiedy zacznie.Okaza┼éo si─Ö ┼╝e by┼é ju┼╝ w po┼éowie zabiegu. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam! czesc dziewczyny! - nos dwa razy...mia┼éam du┼╝y/z┼éamany i szeroki, teraz jest bardziej proporcjonalny w stos. Ale..... sorry nie da┼éam linka Midnight Oil - Beds Are Burning Te┼╝ mia┼éam zastoje 2-3 dniowe (w┼éa┼Ťnie wesz┼éam w III tydz.).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Naczyta┼éam si─Ö troch─Ö o L i M i mam pewne watpliwo┼Ťci...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Spoleczenstwo sie starzeje i potrzeba tez osob do opieki nad chorymi. [link widoczny dla zalogowanych] co do upiecia bo takowe pytanie tutaj mi w oczko wpadlo to ja osobiscie mam z tym takze duzy problem bo moje wloski sa skrecone swiderki lubelli a do tego grube i geste...
Sk─ůd Wy to w og├│le bierzecie?? Ja s┼éysza┼éam o jednym lekarzu z Warszawy. NIE MAM NIC DO IMIENIA STA┼Ü ALE IMI─ś NIKOLA JU┼╗ NIE JEST OKLEPANE A OKLEPANE S─ä W┼üA┼ÜNIE STASIA, STA┼Ü MARYSIA, FRANIO J├ôZIO ITP. Witam. Widze, ze zadko kiedy tu zagladacie [link widoczny dla zalogowanych]
nareszcie jest sko┼äczony ten badziewiarz ja chyba jakies olsnienie mam A kiedy wreszczie doro┼Ťniesz wejd┼║ na kafeteri─Ö i przepro┼Ť wszystkich za te g┼éupoty kt├│re tutaj powypisywa┼éa┼Ť . wolalam z siebie zrobic idiotke i isc bez powodu niz stracic Ale ciaze masz wysoka i zaczelas brac leki.. przepraszam ale dla mnie to brzmi jak wyznania ANOREKTYCZKI, zaczyna ci to wchodzi─ç za bardzo w krew takie oczyszczanie i czucie si─Ö ┼Ťwietnie.... Waga stoi w miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Znani i kochani Strona G│ˇwna -> Linki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin